چپ دست

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟

چپ دست

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟

تست روانشناسیه عشق:

 

 

 امروز صبح از وبلاگ عزیزی به اسم همیشه رها بازدید کردم که فلشی رو واسه تست عشق قرار داده بود.

من این تست رو انجام دادم و دیدم حیف دوستای من انجام ندن برای همین با ذکر منبع از وبلاگ ایشون اون تست رو دزدیدم. امیدوارم ناراحت نشن.

این تست رو به همه توصیه می کنم، واسه من که خوب بود و این کارا رو توش انجام دادم:

>>من از راه کوتاه به سمت خونه ی دوستم رفتم و 10 تا گل سرخ و 10 تا گل سفید رو چیدم و رفتم سمت خونه ی دوستم خودم رفتم بالا تا صداش کنم و دیدم نیست و گل ها رو روی تختش گذاشتم. شب خوابیدم و وقتی به اطاقش رفتم دیدم اون خوابه و راه طولانی رو برای برگشتن به خونه انتخاب کردم. (اگه برین فلش رو ببینید می فهمید من چی نوشتم و چه جور احساساتی دارم)

فقط لطفاْ واسه من کار هاتون رو بنویسید چون از فضولی دارم می میرم (راستش رو هم بنویسید)

 

>>> تست روانشناسی عشق و دوستی

 

راستی یادم رفت که بگم من این فلش رو از آدرس:

http://www.tafrihi.com/flash/52.swf

دانلود کردم (با اینترنت دانلود منیجر)

 

منبع: http://hamishe-raha.blogfa.com

نظرات 9 + ارسال نظر
یه دخمل بد چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام به آقا نیمای گل... خیلی قشنگ نوشتی.. خیلی

اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره، چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه."
....
دقیقا همینجوره... میام بهت سر میزنم وایسا برم تست و انجام بدم..:)) نتیجشو بهت میگم تو هم بگیاا

مرسی که به حرف هام توجه کردی٬ بازم بنویس من میام نظر می دم. کلاْ من فضول این کارام !!!
من نتیجش رو نوشتم همون داستان بالا که می گه گل بردم و از این حرفا نتیجه ی تسته که اگه انجام بدی می فهمی من چه جور آدمیم

همیشه رها چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://hamishe-raha.blogfa.com

سلام

ممنون از نظرتون

خوشحالم از پستام خوشتون اومد...مرسی که اسم منبع و گفتین(کاش آدرسشم ذکر میکردینD:<":)

موفق باشید

اگه بری رو اسمت آدرسش رو هم میبینی

اینترنت رایگان چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی باهاله , ما را خوشحال کن و به وبلاگ ما سر بزن.
من میخواهم شما را با طریقه ی کاملا واقعی کسب درآمد از اینترنت از طریق قرار دادن تبلیغات در وبلاگ آشنا کنم .
قبلش بزار بگم که این مثل گلد کوئست و گرین هرس و این چرت و پرتا نیست و کاملا واقعی است و من خودم پول گرفتم و خرجش هم کردم.
من با سایت های زیادی کله زدم و هیچ سایتی را به خوبی این سایت ندیدم.واقعا عالیست.فرد پیروز کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند.از تجربه من استفاده کن.
خوب اگه میخوای بدونی بیا به لینک زیر:
http://downloadestan.ir/download/article70.html

این کسب درآمد کاملا تضمینی است و این سایت کاملا با سایت های دیگر فرق دارد و واقعا آدم منصفی است و من خودم تا الان در 3 ماه اخیر 65 هزار تومان از این راه وارد حساب بانکی ملی خودم کرده ام.شک نکنید.ضمنا سایت ما به ازای عضویت شما و تکمیل عضویت در این سایت تبلیغاتی ,آموزش بینهایت کردن کارت اینترنت ( که کاملا واقعی است و مثلا میتوانید با یک کارت 2 ساعته 3 ماه اینترنت بروید تا اعتبار 3 ماهه اش تمام شود) را به ایمیلتان ارسال میکند.
اگر در این سایت روزی فقط بازدید کنند گان شما 100 کلیک هم بکنند روزی 5000 تومان به دست می آورید که در ماه 150000 تومان میشود.

نکته : اگر برای عضویت شماره حساب ندارید فعلا شماره حساب سوری بنویسید و بعدا که حساب بازکردید از قسمت ویرایش اطلاعات شماره حساب اصلی خود را تصحیح کنید.(خیلی از اعضا به این دلیل از ادامه ثبت نام انصراف میدهند و ضرر میکندد)

نکته مهم برای دریافت اینترنت رایگان:

حتما باید پس از عضویت در سایت کد تبلیغات متنی یا گرافیکی (که پس از وارد شدن به اکانتتان در قسمت تبلیغات گرافیکی یا متنی به دست می آورید) از طریق قسمت ویرایش قالب در بلاگفا در وبلاگتان قرار دهید و ظرف حداکثر 2 روز پس از عضویت , خودتان یک کلیک روی تبلیغتان کنید تا عضویت شما کامل شود و گرنه شما هیچ هدیه و درآمدی نخواهید داشت و شما از سیستم پاک میشوید.

بسیاری از اعضا این نکته را رعایت نکردند و اینترنت رایگان دریافت نکردند پس شما دقت کنید تا بعدا گلایه نکنید.
اگر نیاز به راهنمایی دارید با ایمیل زیر مکاتبه کنید:
majidas2006@gmail.com


http://www.kingofdownload.mihanblog.com سلطان دانلود

دادش کجایی که یادت بخیر
من دارم خر می شم برم با اینا کار کنم }چشمک{

به شکل غمگینی فرهادم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

آقا من که از عاشق شدن و وجود عشق و اینجور چیزا نا امید بودم الان این تستم دادم دیگه مطمئن شدم بهتره من عاشق کسی نشم....من که در تست کاملا همرو - گفتم.....

اشکال نداره عاشق نشو اما دوست بدار
من فکر می کردم این تست عشقم باعث ایجاد انگیزه در روابط انسانی بشه اما انگار باعث از بین رفتن انگیزه ی شما شد !!!

admin چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

خدا بگم چیکارت نکنه مهدی. قرار بود تو هم یه فروم بزنی من مدیر قسمت چرت و پرت گو ها بشم (یادش بخیر). اما اون هاست و دامین فقط دارن خاک می خورن.
الان باید بریم تو فروم مردم با یه آقا بالا سر که مطالبمون رو ادیت و دیلیت می کنه و نمی ذاره هر چی می خوایم بگیم !!!
اگه من مدیر فروم می شدم می گذاشتم هر چی می خواهید بگید !!!
(اون وقت شما هم با جنبه یه چیز می گفتید فیلترمون می کردن٬ خدا خرش رو شناخت مدیر فرومش نکرد)

امیر آنلاین چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://khamooshi.blogfa.com

سلام .
خوبی ؟
وب باحال و زیبایی داری .
به من هم سربزنی خوشحال میشم ...
نظرت با تبادل لینک چیه ؟
خبرم کن .
بای

بهت سر زدم یعنی یادم رفت کامنت بذارم ؟؟؟؟

امیر آنلاین چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://khamooshi.blogfa.com

دوباره سلام .
من لینکتون کردم ...
ولی باید به عرضتون برسونم من این وب رو تازه تاسیس کردم وگرنه از سال ۱۳۸۳ وب نویسی می کنم م م م .
قربانت
بای
امیدورام بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم

می گم یه تازه کار این جوری نمی نویسه

بابک.پ.25 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
چطوری نیما جان
راستش من از راه کوتاه رفتم و سر راه 15 تا رز قرمز و 5 تا سفید گرفتم بردم دم خونشون،گفتم خودم برم بی تربیتیه به مامانش گفتم صداش بزنه ،دیدم تو اتاقش نبود رز ها رو گذاشتم رو تختش فردا صبحم که رفتم ازش خداحافظی کنم دیدم بیداره و با عصبانیت داره نگاهم می کنه و بهم گفت تا صبح داشته تیغ های رز ها رو از رو تختش در میاورده و بعد لگد منو انداخت بیرون ، منم دیدم حالم گرفتست و عجله ای هم نیست از راه طولانی رفتم تا یه اب و هوائی عوض کنم.
بای بای
امضا: عجب تستی بودا؟!!

تو دیگه عجب عجوبه ای هستی

نی شکسته شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://shekayateney.blogfa.com

سلام
این تستو قبلا انجام داده بودم.
من هم دقیقا همون کاری رو کردم که شما کردید با این تفاوت که من خودم نرفتم سراغش از خونوادش خواستم صداش بزنن.

مرسی که نتیجه رو نوشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد